נופי קדם

כמות יחידות: 44 יח"ד בשלב א' + 44 יח"ד בשלב ב' בערד

נופי קדם

איכות חיים גבוהה בנוף עוצר נשימה

פרויקט "נופי קדם" של ימין אריאל מגורים מקבוצת ימין ניסים מציע לכם את הבית החדש מול הנוף הפנורמי המושלם בבנייני הבוטיק היוקרתיים שלנו בערד המתחדשת.

דירות ייחודיות ומעוצבות: כל דירה בפרויקט תוכננה בקפידה תוך שימת דגש על ניצול מירבי של השטח ויצירת חלל מגורים פונקציונאלי ונעים. 

הדירות מרווחות ומוארות, לכל דירה מחסן וחניה וכל דירה נהנית מנוף פתוח ומרהיב הייחודי לפרויקט לאור מיקומו האסטרטגי.

סטנדרט בנייה גבוה: קבוצת ימין ניסים ידועה בסטנדרט הבנייה הגבוה שלה ובשימוש בחומרים איכותיים בלבד. כל דירה בפרויקט "נופי קדם" נבנית תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, שימוש בשיטות בנייה מתקדמות, אנשי תכנון וביצוע מהשורה הראשונה ובתכנון אדריכלי מוקפד.

נופים מרהיבים: מכל דירה בפרויקט "נופי קדם" נשקף נוף פתוח עוצר נשימה. בדירה החדשה שלכם תוכלו ליהנות מזריחות מרהיבות, שקיעות קסומות ומראות עוצמתיים של הרי הנגב.

ערד המתחדשת: ערד עברה בשנים האחרונות תהליך התחדשות משמעותי, והפכה לעיר אטרקטיבית וצעירה. בעיר תמצאו מגוון רחב של שירותים קהילתיים, חינוך, תרבות ופנאי, היוצרים את השילוב המושלם של איכות חיים גבוהה בנוף עוצר נשימה.

שותפים להתפתחות הנגב: קבוצת ימין ניסים גאה להיות שותפה להתפתחות הנגב ואכלוס האזור. אנו מאמינים בערד ובפוטנציאל האדיר שלה, ופועלים להקמת פרויקטים איכותיים ומודרניים שיספקו לתושבים איכות חיים גבוהה.

לפרטים נוספים והצטרפות לפרויקט, צרו קשר עוד היום

כמות יחידות: 44 יח"ד בשלב א' + 44 יח"ד בשלב ב'

לפרטים – נטלי 054-5777228

סטטוס הפרויקט: בשלבי בנייה